torsdag 27 juli 2017

Sommarlov 2017 Dag 36 Torsdag 27/7

Försökte skrämma bort fåglar ur vinbärsbusken när jag kom från mor Anna i morse och sprang fram mot busken. Det borde jag inte ha gjort för det hände något i knät och jag har haft ont hela dagen. Sedan fixade jag nya foliebitar och snören som jag kunde sitta och rycka i från fåtöljen men insåg att jag ändå skulle förlora mot fåglarna och beslut mig för att plocka av bären.  1,8 kg blev det, ganska dåliga bär faktiskt för busken är angripen av något och alldeles prickig både på blad och bär.

Ja, sen blev det inte mycket mer gjort idag. Jag läste och vilade benet samt försökte förstå hur alla kunde vara så uppetade över regeringen och"krisen". Tycker Löfven klarade ut det bra!

Det blev daalbhat till middag idag och det var fantastiskt gott.



Sett en Trenter nu och ligger på rena lakan.

Fört en diskussion med någon på Dagens hemsida, någon som inte tror på Gud men som nödvändigt måste skriva det under ett inlägg som handlar om att be för regeringen. Skumt! Varför skriva det där?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar