torsdag 20 juni 2013

Slut på ridlägret

Då var det roliga över- och det har verkligen varit väldigt roligt! Men jobbigt för kroppen! Jag har nu ont på ställen där jag knappt trodde man kunde få ont, men det går säkert över. Lite synd bara att det är så många veckor tills det är dags för nästa ridlektion.

Den största överraskningen på lägret var den oerhört goda maten. Ridskolechefen visade sig vara en mycket god kock och den ena lunchen var bättre än den andra! Fantastiskt att få sitta ned vid dukade bord och äta superb lunch efter förmiddagens ofta ganska ansträngande ridpass. Bara det gör att jag funderar på att åka på läger nästa år igen!

Nu är det bäst att jag tar fram dammsugaren om det här huset inte ska kännas helt obeboeligt i morgon, dammråttorna dansar under sängen och under stolarna.

Observera att den här fåtöljen "läcker spån", fullt så här bedrövligt är inte resten av golvet! Och hoppsan, där låg överstrykningspennan jag trodde jag slarvat bort....




Men jag vet inte om jag orkar dammsuga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar