söndag 23 juni 2013

Ovan vid TV

Jag är inte van att titta på TV det märks tydligt. Jag gråter så det skvalar för minsta lilla och barnmorskorna i East End blev definitivt för mycket för mig! Nåja, jag behöver ju inte titta på fler avsnitt om jag inte vill- man blir så trött av att gråta! Engelska Antikrundan kan jag dock tänka mig se igen. Det är lite mer "tyngd" i engelska antikviteter än i svenska och priserna är ju också lite högre kan man säga.

För övrigt har jag haft migrän och ätit middag hos min syster Karin, en god korv Stroganoff som min svåger lagat. Till efterrätt blev det de där jordgubbarna som jag inte åt under midsommar, eller snarast jordgubbarna som jag vägrade äta på midsommarafton bara för att man "ska" göra det när det är midsommar.

Nu är det dags för en nattmacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar